Pomoc

Regulamin

Reklama

Katalog blogów

Kontakt

Portal polskich blogów

zawsze zalogowany

Strona główna forum >> Hyde Park >> Lustrzanki cyfrowe    
Spielzeug.ownlog.com

10.05.2007 21:14

Lustrzanki cyfrowe

Zdaję sobie sprawę, że wątków o podobnej tematyce było tu mnóstwo, ale mam nadzieję, że nie zlinczujecie mnie za jeszcze jeden.
Jestem zainteresowana zakupem cyfrowej lustrzanki, ale prawdę powiedziawszy, nie mam w tej dziedzinie zielonego pojęcia. Nie znam się na tych wszystkich zoomach, pikselach, matrycach i Bóg wie, czym jeszcze. Tak, mimo to, chciałabym posiadać taki aparat. Ale nie jakiś tam, tylko jak najlepszy, ze wszystkimi bajerami.
Jakoże, jak już napisałam wyżej, nie znam się na tym, chciałabym Was, znających się, poprosić o rady i polecenie konkretnych modeli. Będę bardzo, bardzo wdzięczna za każdą pomoc.

I takie jedno małe pytanie jeszcze na koniec - statyw trzeba dopasować do aparatu, czy to nie jest ważne, jaki się ma?

Individual.ownlog.com
Miasto: Lublin
Urodzony: 1988

10.05.2007 21:58

skoro sie na tym nie znasz to nie ma sensu kupowac lustrzanki cyfrowej, dobry kompakt czy hybryda w zupelnosci wystarczy

Krokpokroku.fotolog.pl

10.05.2007 23:45

zgadzam się z przedmówcą, po za tym, "amator myśli o aparacie, zawodowiec o studio, a artysta o oświetleniu"

Foxxxy.ownlog.com
Miasto: Chicago
Urodzony: 1986

11.05.2007 00:51