Alinoe.fotolog.pl
co sądzicie o aparacie Olympus SP-510 ?
jego cena to średnio 850zł , a parametry w skrócie to MP 7mln, 10x zoom, makro 3cm, tryb auto i manual.. reszta tu: http://sklep.vobis.pl/oferta/fotografia_cyfrowa/aparaty_cyfrowe/852403_olympus_sp-510.aspx
Dobry, zły? jakieś zastrzeżenia? a może lepiej brać coś innego w podobnej cenie? Chciałabym aparat z zoomem opt. conajmniej 7x jak nie wiecej :) oraz z dobrym makro (minimum 3cm). Aparat droższy niż 999 nie wchodzi w grę bo będę sie bała z nim sama wyjśc na miasto (w zasadzie to górną granicą może byc 1200 ale jednak wolałabym nie wyjsc poza ten 1000 :) )
Dodam że jestem raczej amatorką niż profesjonalistką. Na lustrzanke sie porywać nie chcę, bo nie planuję dokupywać już nic wiecej (zadnych dodatkowych obiektywów etc) - chcę po prostu "kombajn" który będzie sie nadawal do różnych sytuacji i bedzie lepszy od nikona 5600 którego teraz posiadam ;]
generalnie to, na czym mi zależy:
- makro z bliskiej odległości (conajmniej 3 cm)
- zoom optyczny od 7x (ale mysle ze jak juz kupowac aparat to lepiej 10x...)
- dobre odwzorowanie barw
- chciałabym aby nocne zdjecia nie wymagały statywu... (ale nie wiem czy to w ogóle możliwe? nie znam się :P )
- aparat na imprezy i na plener - przy różnych natężeniach światła (dzień, zmrok)
- niezły tryb auto oraz tryb manual (zeby sie pobawic ;] )
- niewielkie gabaryty |
Destination-unknown.ownlog.com
Miasto: snów Urodzony: 1986 Płeć: Kobieta | 09.06.2007 19:54 ja sie nie znam, ale Twoje wymagania kaza mi sadzic, ze takiego aparatu nie wyprodukowali. a przynajmniej nie w rozsadnej cenie ;) |
Alinoe.fotolog.pl